maandag 2 juli 2012

Skullkid cosplay

Op  Animecon 2012 heb meegedaan met de Cosplaycompetite/fashion show met mijn Skullkid Cosplay. Ik moest een korte act doen en ben eerste geworden. Nu mag ik door naar de  Eurocosplay Championships in Londen om Nederland te vertegenwoordigen.

Het masker is gemaakt van karton, aluminium folie, papier mache en klei. Geverfd met acrylverf. De vorm van de schoenen is gemaakt met schuimrubber, en de hoed met ijzerdraad. Ik heb twee maanden aan dit kostuum gewerkt, voor Londen ga ik nog wat aanpassingen doen.

Link naar nog meer kostuums van mijn op Cosplay.com account.

Foto's:


Tijdens act

Close-up Majora's Mask
Figure van Skullkid - referentiemateriaal




3 opmerkingen:

  1. wouw wat mooi,

    Vond ik de cosplay al leuk op het Zelda event 2012 maar jij bent echt goed.

    En ik zou graag zelf zo een event willen organiseren in het Bonami spelcomputer museum

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations on winning the competition in London! You're Skull Kid is awesome & you deserve it! <3

    BeantwoordenVerwijderen